Obchodné podmienky pre akcie usporiadané našim združením
Obchodné podmienky
Týmito Obchodnými podmienkami sa riadi proces nákupu elektronickej vstupenky uskutočnený prostredníctvom E-shopu na webových stránkach https://tokajregnum.sk v okamihu nákupu E-vstupenky.
Zakúpením vstupenky potvrdzujete, že ste sa zoznámil/a s týmito obchodnými podmienkami vrátane podmienok ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu prijímate.
Definícia základných pojmov
Poskytovateľom je OZ Tokaj Regnum občianske združenie, so sídlom Medzipivničná 202, 076 82 Malá Tŕňa IČO: 35 570 148, nezapísaná v obchodnom registri (ďalej len "OZ"). Adresa pre doručovanie elektronickej pošty: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.
Zákazník - osoba, ktorá si prostredníctvom E-shopu zakúpila u Poskytovateľa E-vstupenku.
E-vstupenka - elektronická vstupenka vystavená Poskytovateľom a oprávňujúca Zákazníka k vstupu na podujatie organizované Poskytovateľom.
E-shop - je internetový obchod prevádzkovaný ako rezervačný systém na webových stránkach https://tokajregnum.sk.
Zmluva o poskytovaní služieb (ďalej len „Zmluva“) - Zmluva o poskytovaní služieb sa na účely týchto Obchodných podmienok rozumie Zmluva o poskytovaní služieb spočívajúcich v umožnení vstupu Zákazníka na podujatie organizované Poskytovateľom po predložení platnej E-Vstupenky. Pričom službou je Poskytovateľom umožnenie Zákazníkovi realizovať návštevu podujatia. Zmluva sa riadi slovenským právom a je po svojom uzavretí archivovaná za účelom jej splnenia a jej stav bude na požiadanie oznámený Zákazníkovi.
Nákup E-vstupenky
Cena E-vstupenky je vedená v EUR. Poskytovateľ nie je platcom DPH, takže cena je konečná.
Zákazník môže objednať a zakúpiť iba vybraný typ vstupenky, ktorý je na stránkach E-shopu prezentovaný. Iný typ vstupenky si prostredníctvom E-shopu nie je možné objednať a ani zakúpiť, Zákazník si ho však môže zakúpiť osobne na podujatí organizovanom Poskytovateľom podľa aktuálneho cenníka. Cena E-vstupenky na podujatie je vopred daná a nemenná a Zákazník je pred odoslaním Objednávky povinný sa s touto cenou zoznámiť.
Platnosť E-Vstupenky - doba platnosti je na E-Vstupenke viditeľne vyznačená. E-vstupenka je platná pre jednorazový vstup na podujatie v otváracej dobe na nej uvedenej.
Objednávka E-vstupenky / uzavretie Zmluvy - vykoná Zákazník pomocou riadne vyplneného formulára v rezervačnom systéme na E-shope, pričom sa Zákazník zaväzuje vyplniť pravdivé a úplné údaje najmä e-mailovú adresu. Odoslaním objednávky a stlačením tlačidla "objednať s povinnosťou platby" Zákazník prejavuje súhlas s Obchodnými podmienkami. Okamihom odoslania Objednávky a kompletným uhradením celej ceny zo strany Zákazníka, je medzi Zákazníkom a Poskytovateľom uzavretá Zmluva viazaná aktuálnymi Obchodnými podmienkami, ktoré sú jej neoddeliteľnou súčasťou. Poskytovateľ prehlasuje, že mechanizmus vyplnenia objednávky umožňuje Zákazníkovi kontrolu vyplnených údajov a opravovanie chýb vzniknutých pri zadávaní dát do formulára, a to pred konečným odoslaním objednávky.
Zákazník pri uzatváraní Zmluvy súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku, náklady, ktoré týmto Zákazníkovi vzniky (napr. náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory, náklady za použitie platobnej karty) si hradí Zákazník sám.
Platba za E-vstupenku - platbu je možné vykonať iba on-line prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány GP webpay, pričom sa platba riadi podmienkami použitia platobnej brány GP webpay.
Dodanie E-Vstupenky - po úspešnom prijatí platby celej ceny za Objednávku obdrží Zákazník E-vstupenku na emailovú adresu, ktorú zadal v Objednávke. E-vstupenka je doručená vo formáte PDF a je možné ju vytlačiť na svojej tlačiarni alebo použiť v elektronickej podobe priamo zo svojho mobilného zariadenia. Zákazník neplatí nad rámec ceny E-Vstupenky žiadne ďalšie náklady na dodanie. Zákazník nemá nárok na dodanie E-Vstupenky skôr, než bude uhradená cena Objednávky v plnej výške. Poskytovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za to, že E-Vstupenka nebude Zákazníkovi dodaná z dôvodov spočívajúcich na strane Zákazníka. Doručením E-Vstupenky Zákazníkovi zo strany Poskytovateľa sú všetky záväzky Poskytovateľa vyplývajúce zo Zmluvy splnené.
Vstup na podujatie
Každá E-Vstupenka je cenina a je opatrená originálnym QR kódom. Zákazník E-vstupenku predloží buď v tlačenej alebo elektronickej podobe pri vstupe na podujatie, po prechode čítacím zariadením E-vstupenku už nie je možné znovu použiť. Poskytovateľ nezodpovedá za žiadne ťažkosti spôsobené neoprávneným skopírovaním tejto E-Vstupenky. Falšovanie, kopírovanie a pozmeňovanie E-Vstupeniek sa trestá podľa zákona. Bez platného a nepoškodeného QR kódu je E-vstupenka neplatná, a bez platnej E-vstupenky nebude vstup na podujatie umožnený, pričom vstup bude umožnený iba na základe tej E-vstupenky, ktorá prejde kontrolou ako prvá. Pri opätovnom predložení E-Vstupenky alebo jej kópie nebude vstup na podujatie umožnený bez ohľadu na to, kto E-Vstupenku predloží.
Kedy nebude Zákazníkovi umožnený vstup na podujatie:
- Po uplynutí doby platnosti E-vstupenky. Zákazník nemá nárok na jej výmenu ani na vrátenie zaplatenej ceny. Nedá sa vysporiadanie vymáhať ani pri vstupe na podujatie;
- v prípade straty či poškodenia E-vstupenky. Poskytovateľ náhradnú E-vstupenku nevydáva, Zákazník nemá nárok na vrátenie zaplatenej ceny. Nedá sa vysporiadanie vymáhať pri vstupe na podujatie;
- v prípade uzavretia alebo obmedzenia vstupu na podujatie z dôvodu vyššej moci (napríklad nepriazeň počasia, ohrozenie bezpečnosti zákazníka atď.,). Poskytovateľ náhradnú E-vstupenku nevydáva a Zákazník nemá nárok na vrátenie zaplatenej ceny E-vstupenky. Nie je možné vysporiadanie vymáhať.
Záverečné ustanovenia
- Zmluvný vzťah medzi Poskytovateľom a Zákazníkom sa riadi právnymi predpismi Slovenskej republiky a týmito Obchodnými podmienkami, prípadne ďalšími predpismi Poskytovateľa, s ktorými vyslovila príslušná osoba súhlas. Pokiaľ sa akékoľvek ustanovenie týchto Obchodných podmienok stane neplatným či nevymáhateľným, nebude toto mať vplyv na platnosť a vymáhateľnosť ostatných ustanovení týchto Obchodných podmienok. Zmeny a doplnky Zmluvy alebo Obchodných podmienok vyžadujú písomnú formu.
- Poskytovateľ je oprávnený tieto Obchodné podmienky kedykoľvek zmeniť.
- Mimosúdne vybavovanie sťažností spotrebiteľov zaisťuje Poskytovateľ prostredníctvom elektronickej adresy Poskytovateľa uvedenej vyššie. Informáciu o vybavení sťažnosti Zákazníka zašle Poskytovateľ na elektronickú adresu Zákazníka. Ak nedôjde k dohode medzi Zákazníkom a Poskytovateľom, môže Zákazník podať návrh na mimosúdne riešenie takého sporu určenému subjektu mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov.
- K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov zo zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, internetová adresa: https://www.soi.sk/sk, emailová adresa: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript..">Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.. Spotrebiteľ môže tiež využiť platformu na riešenie sporov on-line, ktorá je zriadená Európskou komisiou, ktorá sa nachádza na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.
- Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/A 827 15 Bratislava 212, internetová adresa: https://esc-sr.sk/ je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21 mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).
- Dozor nad oblasťou ochrany osobných údajov vykonáva Úrad pre ochranu osobných údajov. Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
- Zákazník súhlasí s ukladaním tzv. cookies na jeho počítač. V prípade, že je nákup na webovej stránke možné vykonať a záväzky Poskytovateľa zo zmluvy plniť bez toho, aby dochádzalo k ukladaniu tzv. cookies na počítač Zákazníka, môže Zákazník súhlas podľa predchádzajúcej vety kedykoľvek odvolať.
- Poskytovateľ nie je viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle § 1826 ods. 1 písm. e) občianskeho zákonníka.
- Všetky zmluvné vzťahy sú uzavreté v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa vzťahy, ktoré Obchodné podmienky neupravujú, Občianskym zákonníkom, v znení neskorších predpisov a zákonom o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov .
- Poskytovateľ poskytuje Zákazníkovi v zmysle čl. 13 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (ďalej len „nariadenie GDPR“) týkajúce sa spracovania osobných údajov Zákazníka v súvislosti s plnením zmluvy v osobitnom dokumente – Informácie o ochrane osobných údajov – GDPR. Zákazník prehlasuje, že sa s informáciou zoznámil.
Tieto Obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 20.03.2024
Reklamačný poriadok, záruka a odstúpenie od zmluvy
Uzatváraná zmluva je zmluvou o využití voľného času v určenom termíne a je preto zo zákona vylúčené právo Zákazníka odstúpiť od zmluvy, odstúpiť od 14 dní (Občianský zákoník, § 1837, písm. j.) v platnom znení) a Zákazník s týmto súhlasí.
Pri zakúpení E-vstupenky je povinný potvrdiť správnosť údajov na E-vstupenky a prípadnú reklamáciu je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu Poskytovateľovi na e-mailovú adresu uvedenú vyššie, a to najneskôr v nasledujúci deň po zakúpení E-vstupenky, na neskoršiu reklamáciu nemôže byť braný zreteľ. V prípade, kedy nebude E-vstupenka Zákazníkovi doručená, je Zákazník povinný toto oznámiť Poskytovateľovi bez zbytočného odkladu na e-mailovú adresu uvedenú vyššie, najneskôr do 24 hodín od vykonania platby, na neskoršiu reklamáciu nemôže byť braný zreteľ.
Zakúpené E-vstupenky sa nevracajú ani nevymieňajú, vrátenie platby ktorú nemožno vymáhať na vstupe na podujatie ani u Poskytovateľa.
Poskytovateľ je oprávnený na základe svojho rozhodnutia v priebehu kedykoľvek, a to aj v roku, meniť ceny vstupného, vrátane cien E-vstupenek. Ak dôjde ku zmene ceny E-vstupenky v dobe medzi zakoupením E-vstupenky a takejto doby platnosti jej platnosti, nemá zmena vplyv na platnosť zakúpenej E-vstupenky a Zákazníkovi ani Poskytovateľovi nevzniká pri uplatnení E-vstupenky právo ani povinnosť v súvislosti s vybavovaním vzniknutého rozdielu v cene. Pokiaľ tedy Poskytovateľ rozhodne v dobe platnosti zakúpenej E-vstupenky o zvýšení ceny vstupného, nemá Zákazník pri uplatnení E–vstupenky povinnosť doplatiť rozdiel medzi cenou už zakúpenej E-vstupenky a aktuálnou cenou. Ak sa Poskytovateľ rozhodne znížiť ceny vstupného, nemá Zákazník pri uplatnení E-vstupenky právo na vrátenie medzi cenou už zakúpenej E-vstupenky a aktuálne zníženej ceny.
Informácie o ochrane osobných údajov
Osobné údaje Zákazníka spracováva Poskytovateľ v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EU) 2016/679 zo dňa 27. apríla 2016 (ďalej len „Nariadenie“).
Správca osobných údajov je podľa čl. 4 odst. 7 nariadenia Tokaj Regnum, občianske združenie, IČO: 35 570 148, so sídlom Medzipivničná 202, 076 82 Malá Tŕňa.
Kontaktné údaje správcu: adresa Medzipivničná 202, 076 82 Malá Tŕňa, e-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.
Kontakt na poverenie na ochranu osobných údajov: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.
Zdroje a kategórie zpracovávaných osobných údajov
Správca spracováva osobné údaje, ktoré ste mu poskytli/a on-line prostredníctvom webového formulára, ktorý je súčasťou rezervačného systému na webovom portáli: https://tokajregnum.sk/.
Správca spracováva Vaše identifikačné údaje (meno, priezvisko) a kontaktné údaje (e-mailová adresa, tel. číslo), ktoré sú nevyhnutné pre plnenie zmluvy.
Zákonný dôvod a účel spracovania osobných údajov
Zákonným dôvodom pre spracovanie osobných údajov je plnenie zmluvy medzi Vámi a správcom podľa čl. 6 odst. 1 písm. b) Nariadenia.
Účelom spracovania osobných údajov je vybavovanie Vašich objednávok a výkon práv a dodržiavania zmluvných vzťahov medzi Vámi a správcami; ak sú vyžadované osobné údaje, ktoré sú nevyhnutné pre úspešné vybavenie objednávky (meno, priezvisko, e-mailová adresa), poskytnutie osobných údajov je nevyhnutným podkladom pre uzavretie zmluvy o plnení, bez poskytnutia osobných údajov nie je možné uzavrieť zmluvu či už zo strany správcu splniť.
Ze strany správcu nedochádza k automatickému individuálnemu rozhodovaniu vo zmysle čl. 22 Nariadenia.
Doba uchovávania údajov
Správca uchováva osobné údaje po dobu nevyhnutnú k výkonu práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Vami a správcom a po dobu nevyhnutnú k plneniu zákonných povinností správcu.
Po skončení doby uchovávania osobných údajov dochádza k automatizovanému odstráneniu osobných údajov.
Spracovatelia osobných údajov
Spracovateľom osobných údajov je: spoločnosť GARVIS Solutions sro, IČ: 28659058 zaisťujúca prevádzkovanie rezervačného systému na webovom portáli https://tokajregnum.sk/ a spoločnosť Global Payments s.r.o., ktorú využívame ako platobnú branu pre platby objednávky zákazníka. O bezpečnosti Vašich platieb sa viac dozviete na adrese: https://www.globalpayments.sk
Spracovatelia nie sú oprávnení osobné údaje predávať tretím osobám. Správca nemá v úmysle predať osobné údaje do tretej zeme (do zeme mimo EU) alebo medzinárodnej organizácie.
Vaše práva
PRÁVO NAMIETAŤ: Proti spracúvaniu Vašich osobných údajov máte právo namietať. Namietať môžete vtedy, ak sú Vaše osobné údaje spracúvané z dôvodu plnenia úlohy vo verejnom záujme alebo oprávneného záujmu Tokaj Regnum, o.z., alebo na účely priameho marketingu. Vaša námietka bude oprávnená a úspešná v prípade, ak Vaše oprávnené dôvody prevažujú nad oprávnenými dôvodmi Tokaj Regnum, o.z.l alebo ak ide o spracúvanie Vašich osobných údajov na účely priameho marketingu (v takom prípade je námietka vyhodnotená ako odvolanie Vášho súhlasu). Namietať nemôžete v prípade, ak je spracúvanie nevyhnutné na (i) splnenie úlohy z dôvodov verejného záujmu alebo (ii) vedecké alebo štatistické účely alebo účely historického výskumu. Ak je Vaša námietka oprávnená a úspešná, Vaše osobné údaje nebudeme ďalej spracúvať.
PRÁVO NA INFORMÁCIE: Máte právo na poskytnutie informácií o tom, či Vaše osobné údaje spracúvame, v akom rozsahu ich spracúvame, a na informácie o porušení ochrany Vašich osobných údajov.
PRÁVO NA PRÍSTUP K OSOBNÝM ÚDAJOM: Máte právo na vystavenie potvrdenia o tom, že Vaše osobné údaje spracúvame, aké Vaše osobné údaje spracúvame a na kópiu týchto osobných údajov. Toto potvrdenie Vám poskytneme elektronickou poštou, ak nás nepožiadate o inú formu. Môžeme odmietnuť poskytnúť Vám toto potvrdenie v prípade, ak by to malo nepriaznivé dôsledky na práva iných fyzických osôb.
PRÁVO NA OPRAVU: V prípade, ak sú Vaše osobné údaje, ktoré spracúvame, nesprávne alebo neúplné, máte právo požadovať ich opravu alebo doplnenie. V prípade, ak využívate niektorú z online služieb, v rámci ktorých spravujete svoje osobné údaje, právo na opravu uplatnite priamo vykonaním opravy v rozhraní danej online služby.
PRÁVO NA VÝMAZ/PRÁVO NA ZABUDNUTIE: Po ukončení spracúvania osobných údajov (odvolanie súhlasu, úspešná námietka, uplynutie doby a pod.) alebo pri ich spracúvaní v rozpore s právnymi predpismi máte právo na ich vymazanie a Tokaj Regnum, o.z. Vaše osobné údaje v takomto prípade bezodkladne vymaže. O vymazanie osobných údajov môžete tiež požiadať. Výmaz je vždy konečný. Právo na výmaz nie je možné uplatniť, ak sú osobné údaje potrebné napr. na uplatnenie práva na slobodu prejavu a práva na informácie, splnenie povinnosti podľa právneho predpisu, splnenie úlohy realizovanej vo verejnom záujme, z dôvodov verejného záujmu v oblasti verejného zdravia, na archivačné, vedecké alebo štatistické účely alebo účel historického výskumu alebo na uplatnenie právnych nárokov.
PRÁVO NA OBMEDZENIE SPRACÚVANIA: V prípade, ak namietate správnosť Vašich osobných údajov, Tokaj Regnum, o.z.l obmedzí ich spracúvanie na dobu overenia ich správnosti. Ak sú Vaše osobné údaje spracúvané nezákonne a nepožadujete ich vymazanie, obmedzíme ich spracúvanie v rozsahu, v akom to budete požadovať, inak iba na ich archivovanie. Ak sú Vaše osobné údaje spracúvané z dôvodu plnenia úlohy verejného záujmu alebo na základe oprávneného záujmu Tokaj Regnum, o.z., bude ich spracúvanie obmedzené na dobu preverenia, či oprávnené dôvody spracúvania prevažujú nad oprávnenými dôvodmi dotknutej osoby. O obmedzenie spracúvania Vašich osobných údajov nás môžete tiež požiadať. O začiatku a ukončení obmedzenia spracúvania Vašich osobných údajov Vás budeme informovať elektronickou poštou.
PRÁVO NA PRENOSNOSŤ: V prípade, ak (i)je to technicky možné, (ii) spracúvanie Vašich osobných údajov sa deje na základe Vášho súhlasu alebo z dôvodu plnenia zmluvy, (iii) a nie z dôvodu splnenia úlohy vo verejnom záujme, (iv)spracúvanie sa vykonáva automatizovanými prostriedkami, a (v) prenos osobných údajov nemá nepriaznivé dôsledky na práva iných osôb, máte právo na to, aby Vaše osobné údaje boli spracúvané v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte (napr. .xml). Pri takto spracúvaných osobných údajov máte právo žiadať o ich prenos k inému prevádzkovateľovi.
PRÁVO ODMIETNUŤ AUTOMATIZOVANÉ INDIVIDUÁLNE ROZHODOVANIE A PROFILOVANIE: Máte právo odmietnuť rozhodnutie, ktoré je založené na automatizovanom spracúvaní osobných údajov a profilovaní, ak má právne účinky alebo dotknutú osobu významne ovplyvňujú. Právo nie je možné uplatniť, ak je takéto rozhodnutie potrebné na uzavretie alebo plnenie zmluvy alebo je vykonané na základe právneho predpisu, alebo na základe súhlasu dotknutej osoby. Každé rozhodnutie založené automatizovanom spracúvaní osobných údajov a profilovaní musí byť preskúmateľné manuálne. Dotknutá osoba je oprávnená rozhodnutie písomne napadnúť alebo poskytnúť k nemu svoje stanovisko. Tokaj Regnum, o.z. v súčasnosti nevyužíva automatizované individuálne rozhodovanie a profilovanie. Môže ale zasielať ponuky, ktoré sú špeciálne určené pre Vás na základe informácií a osobných údajov, ktoré sme od Vás získali.